Veelgestelde vragen
Abonnementen
-
Tegelijkertijd werken in iwink.report kan. Werk je op dezelfde pagina dan krijg je daar een melding van. Het aantal gebruikerslicenties is afhankelijk van het pakket. Optioneel kunnen er extra gebruikerslicenties worden afgenomen.
In de online handleiding lees je hoe eenvoudig je collega's als gebruikers toevoegt en rechten instelt.
-
Het aantal publicaties wat je met iwink.report kunt realiseren is afhankelijk van het gekozen pakket. Pakketten zijn onder ander afhankelijk van het aantal (tegelijkertijd) bewerkbare publicaties. Heb je het pakket dat recht geeft op 1 bewerkbare publicatie, dan kun je nadat je deze statisch hebt gemaakt een nieuwe publicatie aanmaken.
-
Met de Opmaak-module is het mogelijk de opmaak van publicaties zelf aan te passen. Hiermee kun je zelf een nieuwe huisstijl doorvoeren of kun je (per publicatie of zelfs per hoofdstuk) een andere stijl toepassen. De module Opmaak is inbegrepen bij alle pakketten.
-
Met de Talen-module is het mogelijk publicaties in meerdere talen aan te bieden. De bezoeker kiest via een taalmenu voor welke taal hij de beschikbare publicaties wil lezen. De Talen-module is optioneel af te nemen.
-
Met de Rechten-module stel je per gebruiker of team in welke (delen van) publicaties men mag bewerken. De Rechten-module is optioneel af te nemen.
-
Ga je je publicatie(s) publiceren met iwink.report? Dan sluit je de licentie op de software voor een minimale periode van 1 jaar af.
-
Wil je zien hoe je iwink.report kunt inzetten voor jouw organisatie? Plan een vrijblijvende demo in.
Na afloop kan je uiteraard ook zelf in iwink.report aan de slag om uit te proberen hoe een publicatie voor jouw organisatie eruit komt te zien en te ervaren hoe gebruiksvriendelijk het CMS is.
-
Heb je als bureau of agency interesse om iwink.report in te zetten voor jouw opdrachtgevers? Dan werken we graag met je samen. Neem contact op en informeer naar de mogelijkheden.
Mogelijkheden
-
Ja. Deze mogelijkheid is toegevoegd in versie 3.18 (maart 2023)
Set-up en Support
-
Wanneer je begint met Reporting activeren wij de software en richten deze in met de huisstijl van je organisatie. Ook zetten we (voor gebruikers van Reporting Annual en Reporting Corporate) de hoofdstukken- en paginastructuur van je eerste publicatie klaar.
We bieden handige diensten aan om je verder op weg te helpen. Wil je een training, hulp met vullen van je publicatie of heb je specifieke wensen voor maatwerk? Dan helpen onze specialisten je graag verder.
-
In de uitgebreide online handleiding (ook gemaakt in Reporting) vind je gedetailleerde uitleg over alle mogelijkheden van Reporting voor het maken van indrukwekkende online publicaties en optimaliseren van je PDF-versie. Ook publiceren we korte How-To video's over veelgebruikte en nieuwe mogelijkheden, om je snel op weg te helpen het maximale uit Reporting te halen.
Liever persoonlijk contact? Dan is op werkdagen onze Support goed bereikbaar via e-mail, telefoon en de ingebouwde chat.
-
Ja. We brengen regelmatig updates uit aan zowel het CMS als aan de Reporting software. Wanneer je werkt in Reporting zijn de release notes van de laatste updates altijd zichtbaar.
WIl je meer weten over de laatste aanpassingen? De nieuwe mogelijkheden staan hier op een rijtje
-
Wil je Reporting gaan inzetten voor jouw publicatie? Neem dan snel contact op. Wil je aan de slag? Dan zorgen we ervoor dat je binnen 1-2 werkdagen kunt starten. En als het moet kan het nóg sneller.
-
Vrijwel alle Reporting gebruikers worden automatisch geüpgraded naar de meest recente versie. Zit je nog niet op de laatste versie en wil je wel gelijk aan de slag met de nieuwste mogelijkheden? Stuur dan een bericht naar Support, dan plannen we een upgrade van jouw Reporting publicaties vervroegd in.
Security en hosting
-
Wij verzorgen de hosting. Reporting is software-as-a-service product. Wij regelen de applicatie en hosting, zodat jij met de content aan de slag kan.
Bij elke versie van Reporting zit een bepaalde hoeveelheid dataverkeer en opslagruimte inbegrepen, die ruim voldoende is voor je eerste publicaties.
Digitale toegankelijkheid
-
Ja, de software voldoet aan de succescriteria van WCAG 2.1 (niveau A en AA) zodat iedereen je informatie goed tot zich kan nemen, inclusief de 1 op 7 Nederlanders die te maken heeft met een beperking.
Het werkt als volgt: doordat iwink.report is getoetst op digitale toegankelijkheid weet je zeker dat de techniek voldoet aan de WCAG. Voor de inhoud ben je zelf verantwoordelijk. Het gebruiksvriendelijke CMS waarmee je je publicaties in iwink.report beheert biedt je alle mogelijkheden die je nodig hebt om de content ook digitaal toegankelijk aan te bieden.
In onze handleiding besteden we uitgebreid aandacht aan de zaken waarop je dan moet letten. En wil je zelf een waarmerk drempelvrij voor je eigen publicaties, dan hoef je dankzij het waarmerk wat Reporting al draagt alleen je content nog maar te laten auditen. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten.